Normal view MARC view ISBD view

Mechanical engineer´s handbook Dan B. Marghitu, ed.

By: Marghitu, Dan B. ed.
Material type: TextTextSeries: Academic Press Series in Engineering: Estados Unidos Academic press 2001Description: 864 p. 26 cm.ISBN: 012471370X.Subject(s): Ingenieria mecánica -- ManualesDDC classification: 621.8 M37 2001 Summary: BK
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro impreso Libro impreso Centro de Información UNAQ
Estantería abierta HANGAR
Reserva 621.8 M37 2001 (Browse shelf) Ej.1 Available 000005001
Libro impreso Libro impreso Centro de Información UNAQ
Estantería abierta EDIFICIO
Acervo General 621.8 M37 2001 (Browse shelf) Ej.2 Available 000005002
Total holds: 0
Browsing Centro de Información UNAQ Shelves , Shelving location: Estantería abierta EDIFICIO , Collection code: Acervo General Close shelf browser
621.8 L67 2008 Mecanismos 621.8 L67 2008 Mecanismos 621.8 L67 2008 Mecanismos 621.8 M37 2001 Mechanical engineer´s handbook 621.8 M53 Guide To Hard Milling And High Speed Machining 621.8 S35 2007 Mechanisms and mechanical devices sourcebook 621.8 S35 2007 Mechanisms and mechanical devices sourcebook

BK

061

Carretera Estatal 200 Querétaro - Tequisquiapan No. 22154. Col. Parque Aeroespacial de Querétaro. Colón, Querétaro. México. C.P. 76278. Teléfono: (442) 101 66 00

Aviso de Privacidad