Normal view MARC view ISBD view

Mechanical engineer´s handbook Dan B. Marghitu, ed.

By: Marghitu, Dan B. ed.
Material type: TextTextSeries: Academic Press Series in Engineering: Estados Unidos Academic press 2001Description: 864 p. 26 cm.ISBN: 012471370X.Subject(s): Ingenieria mecánica -- ManualesDDC classification: 621.8 M37 2001 Summary: BK
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Libro impreso Libro impreso Centro de Información UNAQ
Estantería abierta HANGAR
Reserva 621.8 M37 2001 (Browse shelf) Ej.1 Available 000005001
Libro impreso Libro impreso Centro de Información UNAQ
Estantería abierta EDIFICIO
Acervo General 621.8 M37 2001 (Browse shelf) Ej.2 Available 000005002
Total holds: 0
Browsing Centro de Información UNAQ Shelves , Shelving location: Estantería abierta HANGAR , Collection code: Reserva Close shelf browser
621.395 C68 1999 Amplificadores operacionales y circuitos integrados lineales 621.406 W45 1990 Design of radial turbomachines 621.433 H36 2012 Gas turbine heat transfer and cooling technology. 621.8 M37 2001 Mechanical engineer´s handbook 621.8 S35 2011 Mechanisms and mechanical devices sourcebook 621.815 C55 2004 Mechanical design 621.9 92 H64 Jig and fixture design

BK

061

Carretera Estatal 200 Querétaro - Tequisquiapan No. 22154. Col. Parque Aeroespacial de Querétaro. Colón, Querétaro. México. C.P. 76278. Teléfono: (442) 101 66 00

Aviso de Privacidad